implementation consultation Power supply network equipment In South of Tehran

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



PDU که مخفف شده کلمات Power Distribution Unit است.  در اصل یک دستگاه برای مدیریت توزیع برق یا سیستم توزیع برق به شمار می  رود که یک ورودی و خروجی های زیاد و متعدد برق دارد که به منظور توزیع توان  به تجهیزات الکترونیکی با اهمیت و حساس، از جمله رک های مراکز داده  استفاده می‌شود. این دستگاه عموما دارای تغذیه تک فاز و یا سه فاز -VAC  و خروجی های متعدد برق است. که اغلب، قابلیت اندازه گیری، پایش و کنترل در تمام آنها وجود دارد. یکی از مهمترین کاربردهای PDU در  رک های مراکزداده (دیتا سنتر)، جهت تغذیه ی سرور، تجهیزات ذخیره ساز و  شبکه می باشد. به صورت خاص این دستگاه می‌تواند تغذیه ی فاز و یا DC برای ورودی خود است.فاده نماید.PDU  یک  راه حل قابل اعتماد برای انتقال توان است. که باعث بهینه سازی فضا میشود و  همچنین یک راه حل مقرون به صرفه برای ارائه توان از سیستم UPS یا ژنراتور به تجهیزات اتاق سرور، روشنایی مرکز داده و یا هر تجهیز صنعتی حساس دیگر، می باشد.

با توجه به افزایش سرورها و تعدد تجهیزات شبکه در مراکز داده و اتاق های سرور، است.فاده از PDU امری ضروری درجهت پایش و مدیریت ظرفیت برق مصرفی تجهیزات شبکه می باشد. PDU موجب کنترل بهتر و بهره وری مطلوب از مصرف توان برق در مراکز داده و یا هر  تجهیز صنعتی حساس، می شود. همچنین می توان برنامه ای جهت روشن و خاموش  کردن تجهیزات متصل به آن ها با توجه به جدول زمانبندی و یا مقادیر پایش شده  شبکه برق، فراهم نمود. همچنین می توان در موارد خاص، مانند افزایش بار  مصرفی و یا نوسان در برق اصلی و یا کاهش ولتاژ، قبل از بروز خرابی و حادثه  از ارائه توان به تجهیزات خودداری نمود.

PDU ها با پشتیبانی CLI از رابط های سریال سنتی مانند Telnet یا RS- است.فاده می کنند. در حالی که رابط کاربری ساده تر از دسترسی به وب سرور است.، یک تکنسین باید به طور مستقیم به PDU دسترسی داشته باشد تا اتصال برقرار شود. CLI همچنین نیاز به درک خوبی از مجموعه فرمان PDU دارذ که می تواند گسترده باشد. با توجه به حجم کار فعلی مدیران فناوری اطلاعات، مدیریت CLI و Telnet کمتر جذاب از پورتال مبتنی بر وب است..



( implementation consultation ) `s other