Sale Power supply network equipment In Varamin

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از داده های قدرت به دست آمده از PDU ها برای کمک به محاسبه متریک های وسیع تر انرژی از قبیل کارایی مصرف انرژی (PUE) است.فاده  کنید. به عنوان مثال، مجموع قدرت مورد است.فاده در هر رکورد را می توان با  کل انرژی مورد است.فاده در ساختمان مقایسه کرد تا مبنای محاسبه PUE را تشکیل دهد.

PDU ها با پشتیبانی CLI از رابط های سریال سنتی مانند Telnet یا RS- است.فاده می کنند. در حالی که رابط کاربری ساده تر از دسترسی به وب سرور است.، یک تکنسین باید به طور مستقیم به PDU دسترسی داشته باشد تا اتصال برقرار شود. CLI همچنین نیاز به درک خوبی از مجموعه فرمان PDU دارذ که می تواند گسترده باشد. با توجه به حجم کار فعلی مدیران فناوری اطلاعات، مدیریت CLI و Telnet کمتر جذاب از پورتال مبتنی بر وب است..

این دستگاه ها که در واقع تقسیم کننده برق هستند قابلیت کنترل و  مانیتورینگ از راه دور را دارند. همچنین به ازای هر پریز مقدار برقی که در  حال است.فاده است. را نشان می دهند. همچنین این قابلیت را دارند که سرور جدید  وصل شده را به صورت خودکار تشخیص دهند. می توان این دستگاه ها را در کنار  رک نصب کرد و در واقع به فضایی اضافی نیاز ندارند. پارت نامبر  آنها معمولا با AF شروع می شود مانند AFA. و در آخر، این دستگاه ها به صورت تک فاز و سه فاز با ولت آمپر های مختلف در بازار وجود دارند.



( Sale ) `s other