Sale Power supply network equipment In qarchak Industrial City

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



PDU ها با ویژگی های توالی می توانند فعال کردن هر  خروجی، اجتناب از درگیری های خطرناک از جریان زمانی که دندانه دار شدن از  دست دادن قدرت فاجعه بار است.. برای مثال، یک PDU ممکن است. ابتدا به سیستم های ذخیره سازی و تجهیزات شبکه متصل شود و سپس به طور سیستماتیک سرورهای شخصی را قدرتمند کند.

در مراکز داده یا دیتاسنترها،PDU های بزرگتر برای  تأمین برق رک های چند سروری مورد نیاز است.. هر رک سرور یا ردیفی از رک ها  ممکن است. به مدارهای با جریان بالا احتیاج داشته باشد، احتمالاً فازهای  مختلف برق ورودی یا UPSهای مختلف.PDU های  کابینتی مستقل، واحدهای خودمختاری هستند که شامل قطع کننده های اصلی مدار،  قطع کننده های مجزای مدار و پانل های نظارت بر برق هستند. کابینت، باس بار  (bus bar) داخلی را برای خنثی و زمین کردن فراهم می کند. پانل های بالا و پایین از پیش تنظیم شده، اجازه ورود کابل ایمن را می دهند.

مراکز داده گرما بسیار را از بین می برند زیرا PDU ها  چندین سنسور دما و رطوبت را ادغام می کنند. گرما و رطوبت عوامل خطری برای  تجهیزات، به خصوص برای مراکز داده با است.فاده از آب سرد یا هوای آزاد برای  خنک کننده سرور، هستند.



( Sale ) `s other