پس از تکمیل پروفایل لازم است. که آن را بازنگری کنید تا در صورت بروز هر گونه اشکال بتوانید خطاها را برطرف کنید. بازنگری پروفایل را مدتی پس از تکمیل آن انجام دهید. در صورتی که بازنگری پروفایل را بلافاصله پس از تکمیل آن انجام دهید ممکن است. برخی از اشتباهات از نظر شما دور بماند لذا برای بازنگری پروفایل زمانی را لحاظ نمایید.
پس از تکمیل پروفایل شرکت خود، آن را به کناری بگذارید و سعی کنید پرفویال شرکت های رقیب را مطالعه نمائید. این به شما کمک می کند تا احساس واقعی خود را نسبت به پروفایلی که نوشته اید بهتر درک کنید و در صورت عدم رضایت از آنچه که تدوین کرده اید مجددا آن را بازنگری کنید.
افراد اگرچه بعدها به ترکیب عناصر بازاریابی اضافه شدند، امروزه یکی از مهم ترین عناصر آن بشمار می روند و دلیل آن بیشتر به ظهور خارق العاده صنعت خدمت رسانی و سرویسدهی بازمیگردد. امروزه حتی کالاها از طریق خرده فروشی ها فروخته می شوند.
اطمینان حاصل کنید که تصویر شرکت را با تصورات مثبت و اطلاعاتی ایجاد کرده اید که باعث تقویت نام تجاری شما می شود. مواردی را که به نظر منفی یا غیر ضروری می رسد، حذف کنید. در ساخت جملات از کلمات و واژه های صحیح است.فاده نمایید که برای مخاطب الهام بخش باشد.
کمپانی پروفایل یا پروفایل شرکت ابزاری است. جهت معرفی حرفه ای یک شرکت به گونه ای که بتواند در مخاطب تاثیر گذار باشد و وی را به طور خلاصه با شرکت و فعالیت های آن آشنا کند. همچنین می تواند در سرمایه گذاران و مشتریان تاثیر بالقوه گذاشته و فرصتی را ایجاد می کند تا شرکت بتواند خود را از سایرین متمایز نموده و بعنوان یک رزومه قادر خواهد بود که به توصیف شرکت پرداخته و به اثبات اعتبار شغلی شرکت در بازار کمک کند.