Fireproof textiles In Andisheh Industrial City ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همچنین پارچه‌ نسوز شومر، از پنبه خالص ساخته شده ‌است که دارای خواص مطلوبی مانند قابلیت تنفس بالا و مدیریت رطوبت خوب است.. ثبات رنگ در این محصول نیز، طول عمر طولانی آن را تضمین می کند. به یاد داشته باشید که خاصیت ارتجاعی پارچه نسوز شومر، از حرکت طبیعی در حین کار روزانه پشتیبانی می کند. این امر در ترکیب با محتوای بالای پنبه، خواص پوشیدنی قانع کننده ای را برای کاربران، به همراه دارد.

زندگی کاری روزمره، برای بسیاری از افراد با خستگی فیزیکی همراه است.. اگر بتوانیم بخشی از این خستگی را با است.فاده از لباس کار مناسب رفع کنیم، حتما یک ارزش افزوده را به کار خود اضافه کرده ایم. پارچه نسوز شومر این ویژگی را دارد که با تکیه بر الیاف طبیعی ساخته و تولید شود تا راحتی مورد نظر را به کاربرانی که به پوشیدن لباس نسوز فولاد یا لباس کار با مواد مذاب نیاز دارند، ارائه کند.

کارخانه های نساجی برای بهبود کیفیت پارچه های نسوزی که تولید می کنند از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی است.فاده می کنند ، اما اگر نمی توانید طبیعی بودن یا مصنوعی بودم الیاف پارچه ی نسوز را تشخیص دهید می توانید از یک راه ساده برای تشخیص طبیعی بودن یا مصنوعی بودن الیاف پارچه است.فاده کنید، تکه ای از پارچه را بسوزانید، اگر پس از سوختن پارچه به صورت پودر در آمد، الیاف آن طبیعی است.. اما اگر پس از سوختن الیاف پارچه به صورت گوله در آمد، جنس الیاف پارچه از مواد نفتی و پارچه ی مورد نظر دارای الیاف مصنوعی است..



( Sale ) `s other In Andisheh Industrial City