Fireproof textiles In Chahrdangeh ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان بسط غیر فلزی: پارچه های سیلیکونی دارای ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر حررات، خوردگی و قابلیت ارتجاع عالی و مناسبی که دارند در مواردی همچون صنایع آهن، فولاد، مهندسی شیمی، سیمان و صنعت نفت کاربرد دارد. همچنین به دلیل این که در برخی از صنایع از بسط فلزی برای لوله ها است.فاده می شود این کار موجب انبساط در اتصال و یا گسترش گرما می شود و این موجب اسیب زدن به لوله ها می شود برای جلوگیری از این آسیب ها می توان از پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان اتصال انعطاف پذیر لوله ها است.فاده کرد.

پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان عایق الکتریکی: پارچه های سیلیکونی به دلیل مقاومت بالایی در برابر ولتاژهای بسیار بالا دارند در برخی موارد به عنوان عایق الکتریکی نیز مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین این نوع پارچه های سیلیکونی برای دستکش های عایق، پارچه های عایق و … مناسب هستند.

شرکت شومر با در نظر گرفتن شعار «افراد در معرض خطر تمرکز ما هستند» حفاظت از افرادی را در کانون کار خود در معرض حوادث مربوط به آتش هستند، وظیفه خود می داند. کارشناسان این مجموعه بر این باورند که نمی‌توان جلوی اتفاق را گرفت، اما می‌توان تمام تلاش خود را برای محافظت از مردم انجام داد. برای این منظور در ساخت و تولید انواع پارچه نسوز شومر، از است.انداردهای روز دنیا فراتر رفته و به عنوان یک مخاطب قابل اعتماد در دسترس همگان است..



( Sale ) `s other In Chahrdangeh