Fireproof textiles In Shahr ray ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پارچه های نسوز دارای مقاومت حرراتی بسیار زیادی هستند و همان طور که از نام آن ها پیداست غیر قابل سوختن و اشتعال هستند به طوری که حتی اگر در دمایی بالاتر از دمای آستانه ی تحمل شان قرار گیرند، بدون این که شعله ور شوند کم کم تجزیه و متلاشی می شوند.

پارچه نسوز شومر، با است.فاده از است.انداردهای جهانی تولید می شود تا محافظت بهینه خود در برابر گرما و آتش، ارائه دهد. از جمله این محصول در ساخت و تولید لباس های نسوز برای است.فاده در صنعت فولاد، صنعت فلزکاری و صنعت پتروشیمی و تولید لباس کار با مواد مذاب، لباس ضد حرارت و لباس ریخته گری است.فاده می شود تا حداکثر ایمنی برای کاربران به دست آید. پنبه سازگار با پوست در این محصول، بالاترین سطح راحتی هنگام است.فاده را تضمین می کند.

شرکت شومر با در نظر گرفتن شعار «افراد در معرض خطر تمرکز ما هستند» حفاظت از افرادی را در کانون کار خود در معرض حوادث مربوط به آتش هستند، وظیفه خود می داند. کارشناسان این مجموعه بر این باورند که نمی‌توان جلوی اتفاق را گرفت، اما می‌توان تمام تلاش خود را برای محافظت از مردم انجام داد. برای این منظور در ساخت و تولید انواع پارچه نسوز شومر، از است.انداردهای روز دنیا فراتر رفته و به عنوان یک مخاطب قابل اعتماد در دسترس همگان است..



( Sale ) `s other In Shahr ray