Fireproof Teflon In Pakdasht ( Sale )

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همچنین، PTFE در صنایع نفت و گاز، صنایع الکتروکیمیایی، صنعت پلیمری و بسیاری از دیگر صنایع نیز است.فاده می‌شود. به طور کلی، عدم چسبندگی، مقاومت در برابر حرارت و خوردگی، و خاصیت الکتریکی مناسب، PTFE را در صنایع گوناگون یک ماده بسیار مهم و بهینه می‌سازد.

تفلون، بازاریابی تجاری پلی‌تترافلوئوروایتیلن (PTFE) است. و به دلیل خواص متفاوت خود، یک جایگزین مناسب برای موادی است. که در برابر حرارت و آتش حساس هستند. یکی از کاربردهای عمده تفلون نسوز در صنعت آشپزی و غذاپزی است.. این ماده به دلیل خاصیت ضد چسبی و مقاومت در برابر حرارت، در ساخت یا پوشش دستگاه‌های پخت و پز، ماهیچه‌های ماهیگیری، قابلمه‌ها و سینی‌های فر است.فاده می‌شود. ضد چسب بودن تفلون در زمان پخت و پز ضمانت می‌کند که غذا به سطح محصول متصل نشده و انتقال بیشتری از حرارت را به فرآیند پخت و پز ارائه می‌دهد.

شرکت تولیدی و مهندسی پترو ویرا مفتخر است. به منظور کمک به بهبود تولید داخل، با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و با هدف تولید و تامین نیاز صنایع داخلی و با بکارگیری نیروهای باتجربه و متخصص، اقدام به عرضه انحصاری انواع روغن و گریس شرکت بروگارولاس اسپانیا در صنایع مختلف در ایران نماید.



( Sale ) `s other In Pakdasht