Fireproof Teflon In Sahand Industrial City ( Sale )

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ورق تفلونی خالص به دلیل ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا در برابر حرارت، خشکی، مواد شیمیایی و سایر عوامل صنعتی، به عنوان یک راه‌حل پوشش و محافظت در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که این ورق به دلیل خصوصیاتی که دارد، مانند عدم چسبندگی به سایر مواد، عدم جذب آب، مقاومت بالا در برابر حرارت، مواد شیمیایی و خوردگی، به عنوان یک راه‌حل مناسب در صنایع گوناگون به کار می‌رود . از جمله صنایعی که ورق تفلونی خالص در آن‌ها به کار می‌رود، می‌توان به صنایع شیمیایی، الکترونیک، خودروسازی، نفت و گاز و پزشکی اشاره کرد.

میلگرد تفلون نسوز یک نوع محصول فلزی است. که در ساختمان‌ها و تجهیزات صنعتی برای جلوگیری از خوردگی و تغییر شکل در برابر دما و مواد شیمیایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این محصول از آلیاژهای تفلون نسوز تولید می‌شود و دارای خواص مکانیکی و شیمیایی منحصر به فردی است. که باعث شده است. تا در شرایطی که دیگر فلزات با شرایط سخت صنعتی مطابقت ندارند، به عنوان جایگزین مناسبی مورد است.فاده قرار گیرد.

 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.



( Sale ) `s other In Sahand Industrial City