Fireproof Teflon In South of Tehran ( Sale )

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




میلگرد تفلون نسوز یک نوع محصول فلزی است. که در ساختمان‌ها و تجهیزات صنعتی برای جلوگیری از خوردگی و تغییر شکل در برابر دما و مواد شیمیایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این محصول از آلیاژهای تفلون نسوز تولید می‌شود و دارای خواص مکانیکی و شیمیایی منحصر به فردی است. که باعث شده است. تا در شرایطی که دیگر فلزات با شرایط سخت صنعتی مطابقت ندارند، به عنوان جایگزین مناسبی مورد است.فاده قرار گیرد.

تفلون نسوز یک خانواده از پلیمرهای فلزی هستند که از مواد شیمیایی با نام پلی تترا فلوئورو اتیلن (PTFE) ساخته شده‌اند. تفلون نسوز معمولاً به عنوان پوشش در تولید محصولات مختلف از جمله تجهیزات صنعتی، پزشکی، خودرو، آشپزخانه و &#; است.فاده می‌شود. این پوشش‌ها به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود، در مقابل عوامل مختلف مانند حرارت، مواد شیمیایی و سایر شرایط سخت مقاومت بالایی دارند. تفلون نسوز برای است.فاده در بخش‌های مختلف صنعتی، به صورت مختلفی در دسترس است.. برخی از انواع تفلون نسوز عبارتند از:

تسمه های نسوز توری یا به اصطلاح PTFE (تفلونی) از الیاف که با لایه ای تفلون پوشیده شده است. تولید می گردد. لایه تفلونی تسمه های نسوز در مقابل حرارت از دمای زیر صفر الی درجه سانتی گراد مقاوم بوده و بیشتر در خطوط خشک کن مواد مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد. تسمه های نسوز بهداشتی بوده و برای خطوط شست و شو و خشک کن میوه و سبزیجات مناسب است.. تسمه های نسوز با پوشش تفلونی با مش های * یا * تولید می گردد. لبه تسمه های نسوز برای جلوگیری از ساییدگی با است.فاده از نوار پرس شده و باعث محافظت کناره های تسمه در برابر ضربه و پاره شدن و ساییدگی می گردد. نحوه اتصال تسمه های نسوز با یکدیگر به صورت زیپی می باشد. زیپ تسمه ها از جنس تفلون بوده ودارای مقاومت و ضخامت بالایی می باشد. زیپ تفلونی با است.فاده از نخ های مقاوم در برابر حرارت و کشش بروی لبه ها دوخته می گردد. بعد از قرار گرفتن تسمه ها روی یکدیگر پیم از داخل زیپ عبور کرده و تسمه های نسوز توری به یکدیگر متصل می شوند.



( Sale ) `s other In South of Tehran