Fireproof Teflon In Tehran stone Industrial City ( Sale )

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تفلون نسوز یک خانواده از پلیمرهای فلزی هستند که از مواد شیمیایی با نام پلی تترا فلوئورو اتیلن (PTFE) ساخته شده‌اند. تفلون نسوز معمولاً به عنوان پوشش در تولید محصولات مختلف از جمله تجهیزات صنعتی، پزشکی، خودرو، آشپزخانه و &#; است.فاده می‌شود. این پوشش‌ها به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود، در مقابل عوامل مختلف مانند حرارت، مواد شیمیایی و سایر شرایط سخت مقاومت بالایی دارند. تفلون نسوز برای است.فاده در بخش‌های مختلف صنعتی، به صورت مختلفی در دسترس است.. برخی از انواع تفلون نسوز عبارتند از:

ورق تفلونی خالص به دلیل ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا در برابر حرارت، خشکی، مواد شیمیایی و سایر عوامل صنعتی، به عنوان یک راه‌حل پوشش و محافظت در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که این ورق به دلیل خصوصیاتی که دارد، مانند عدم چسبندگی به سایر مواد، عدم جذب آب، مقاومت بالا در برابر حرارت، مواد شیمیایی و خوردگی، به عنوان یک راه‌حل مناسب در صنایع گوناگون به کار می‌رود . از جمله صنایعی که ورق تفلونی خالص در آن‌ها به کار می‌رود، می‌توان به صنایع شیمیایی، الکترونیک، خودروسازی، نفت و گاز و پزشکی اشاره کرد.

بدأت شركتنا أنشطتها في مقاطعة خراسان في عام لتحقيق الاكتفاء الذاتي الوطني في مجال آلات صناعة الأغذية والمساعدة في رفع كمية وجودة منتجي الأغذية. تعتقد الشركة أن مهمتها هي المساعدة في الحفاظ على صحة المجتمع وزيادة هذه الصحة



( Sale ) `s other In Tehran stone Industrial City