Fireproof textiles In Abas abad Industrial City ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




آلومینیوم از عناصر اصلی تشکیل‌دهنده کانی‌ها و سنگ‌هاست. مقدار PH در میزان حلالیت آلومینیوم اهمیت دارد. در محیط با PH کمتر از /، این فلز در مقابل حلالیت مقاومت بسیار بالایی دارد. وجود ترکیبات سولفاته و فلورین در محیط، باعث افزایش حلالیت آلومینیوم می‌شود. آلومینیوم / سنگینی آهن و / سنگینی مس را داراست و مقاومت آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است.

همچنین پارچه‌ نسوز شومر، از پنبه خالص ساخته شده ‌است که دارای خواص مطلوبی مانند قابلیت تنفس بالا و مدیریت رطوبت خوب است.. ثبات رنگ در این محصول نیز، طول عمر طولانی آن را تضمین می کند. به یاد داشته باشید که خاصیت ارتجاعی پارچه نسوز شومر، از حرکت طبیعی در حین کار روزانه پشتیبانی می کند. این امر در ترکیب با محتوای بالای پنبه، خواص پوشیدنی قانع کننده ای را برای کاربران، به همراه دارد.

مواد فوق بعنوان یک راهکار اساسی به جهت جلوگیری از آتش سوزی  و یا شعله وری انواع پارچه و منسوجات کاربرد داشته و با رویه آغشته سازی و اندود کردن و اسپری کردن و یا غوطه وری قابل اجراء بر روی پارچه ها و منسوجات مختلف میباشد ،  با توجه به انواع متنوع منسوجات و درصد مختلف مواد طبیعی و مصنوعی که در صنعت نساجی در تولید پارچه و البسه مورد است.فاده قرار میگیرد و نیز ضخامت نهایی پارچه تکمیلی میزان مصرفی مواد فوق متفاوت و متغییر میباشد و در هر نوع پارچه میزان  مواد مصرفی متفاوت میباشد .  نکته حائز اهمیت و قابل اشاره در باره مواد فوق این میباشد که مواد فوق بدون بو و بدون رنگ و بدون گاز بوده و با اتکائ بر فرمولاسیون پیشرفته خود فاقد از هر نوع از مواد هالوژنه بوده و با محیط زیست و انسان و طبیعت بطور کامل سازگار میباشد .  و در کلیه مصنوعاتی که در آن پارچه و روکشهای پارچه ای دارای اهمیت و نقش اساسی را دارند کاربرد دارد که برای مثال میتوان به انواع صندلی خودرو و یا صندلی های مختلف هواپیما و سالنهای همایش و سینما و آمفی تئاتر و&#;. اشاره نمود .



( Sale ) `s other In Abas abad Industrial City