Fireproof textiles In Bijin Rey Industrial City ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پارچه نسوز شومر، با است.فاده از است.انداردهای جهانی تولید می شود تا محافظت بهینه خود در برابر گرما و آتش، ارائه دهد. از جمله این محصول در ساخت و تولید لباس های نسوز برای است.فاده در صنعت فولاد، صنعت فلزکاری و صنعت پتروشیمی و تولید لباس کار با مواد مذاب، لباس ضد حرارت و لباس ریخته گری است.فاده می شود تا حداکثر ایمنی برای کاربران به دست آید. پنبه سازگار با پوست در این محصول، بالاترین سطح راحتی هنگام است.فاده را تضمین می کند.

نوعی دیگر از پارچه های نسوز، پارچه های فایبرگلاس هستند که همان طور که از نام آن ها پیداست از جنس الیاف فایبرگلاس ساخته شده اند و می توانند دمای بین تا ۵ درجه ی سانتی گراد را تحمل کنند ، نوعی دیگر از پارچه های فایبرگلاس یعنی فایبر فلون نیز می توانند دمای منفی تا مثبت ۸ درجه ی سانتی گراد را تحمل کنند. یعنی کاملا ضد آتش هستند.

 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.



( Sale ) `s other In Bijin Rey Industrial City