Fireproof textiles In Kharazmi Industrial City ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پارچه ی سیلیکونی از جمله پارچه های نسوزی است. که فروش بسیار بالایی دارد و دارای دو نوع پارچه ی نسوز دو رو سیلیکون و پارچه ی نسوز یک رو سیلیکون است.. ساختار و بافت پارچه های نسوز سیلیکونی از لاستیک سیلیکون و پارچه ی فایبر گلاس است..

نوع دیگری از پارچه های نسوز، پارچه سیلیکا هستند ، این پارچه ها به دلیل این که دارای مقاومت حرراتی بسیار بالایی هستند و می توانند درجه ی حررات مداوم درجه سانتی گراد و درجه ی حررات لحظه ای تا درجه سانتی گراد را تحمل کنند در تولید راکت و موشک در صنایع هوا فضا کاربرد دارند. از جمله دیگر کاربردهای این نوع پارچه های نسوز می توان به جمع آوری گرد و غبار و تجهیزات تصفیه و همچنین است.فاده در تجهیزات آتش نشانی و حفط حررات مواد اشاره کرد.

مواد فوق بعنوان یک راهکار اساسی به جهت جلوگیری از آتش سوزی  و یا شعله وری انواع پارچه و منسوجات کاربرد داشته و با رویه آغشته سازی و اندود کردن و اسپری کردن و یا غوطه وری قابل اجراء بر روی پارچه ها و منسوجات مختلف میباشد ،  با توجه به انواع متنوع منسوجات و درصد مختلف مواد طبیعی و مصنوعی که در صنعت نساجی در تولید پارچه و البسه مورد است.فاده قرار میگیرد و نیز ضخامت نهایی پارچه تکمیلی میزان مصرفی مواد فوق متفاوت و متغییر میباشد و در هر نوع پارچه میزان  مواد مصرفی متفاوت میباشد .  نکته حائز اهمیت و قابل اشاره در باره مواد فوق این میباشد که مواد فوق بدون بو و بدون رنگ و بدون گاز بوده و با اتکائ بر فرمولاسیون پیشرفته خود فاقد از هر نوع از مواد هالوژنه بوده و با محیط زیست و انسان و طبیعت بطور کامل سازگار میباشد .  و در کلیه مصنوعاتی که در آن پارچه و روکشهای پارچه ای دارای اهمیت و نقش اساسی را دارند کاربرد دارد که برای مثال میتوان به انواع صندلی خودرو و یا صندلی های مختلف هواپیما و سالنهای همایش و سینما و آمفی تئاتر و&#;. اشاره نمود .



( Sale ) `s other In Kharazmi Industrial City