Fireproof textiles In Malard ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.

پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان بسط غیر فلزی: پارچه های سیلیکونی دارای ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر حررات، خوردگی و قابلیت ارتجاع عالی و مناسبی که دارند در مواردی همچون صنایع آهن، فولاد، مهندسی شیمی، سیمان و صنعت نفت کاربرد دارد. همچنین به دلیل این که در برخی از صنایع از بسط فلزی برای لوله ها است.فاده می شود این کار موجب انبساط در اتصال و یا گسترش گرما می شود و این موجب اسیب زدن به لوله ها می شود برای جلوگیری از این آسیب ها می توان از پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان اتصال انعطاف پذیر لوله ها است.فاده کرد.

در کل، پارچه نسوز به عنوان یک ماده با ویژگی‌هایی از جمله مقاومت در برابر حرارت، آتش سوزی، خوردگی و سایش، در صنایع مختلفی مانند صنایع ایمنی، خودروسازی، صنایع دریایی، صنایع هواپیمایی و صنایع پزشکی به کار می‌رود، و به عنوان یک جایگزین مناسب برای پوشش‌ها و پارچه‌های ساده در مواردی مانند صنایع ایمنی، خودروسازی، صنایع پزشکی و صنایع دریایی قابل است.فاده است..



( Sale ) `s other In Malard