Fireproof textiles In Pakdasht ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همچنین پارچه‌ نسوز شومر، از پنبه خالص ساخته شده ‌است که دارای خواص مطلوبی مانند قابلیت تنفس بالا و مدیریت رطوبت خوب است.. ثبات رنگ در این محصول نیز، طول عمر طولانی آن را تضمین می کند. به یاد داشته باشید که خاصیت ارتجاعی پارچه نسوز شومر، از حرکت طبیعی در حین کار روزانه پشتیبانی می کند. این امر در ترکیب با محتوای بالای پنبه، خواص پوشیدنی قانع کننده ای را برای کاربران، به همراه دارد.

پارچه های نسوز از جمله پارچه هایی هستند که  به دلیل مقاومت بالا و منحصربفردی که دارند در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد و می توانند در صورت وقوع حادثه آسیب های مختلف را به حداقل برسانند. البته پارچه های نسوز انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایا، معایب و ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه قصد داریم انواع پارچه های نسوز را به همراه ویژگی هایی که دارند مورد بررسی قرار دهیم.

پارچه های نسوز دارای مقاومت حرراتی بسیار زیادی هستند و همان طور که از نام آن ها پیداست غیر قابل سوختن و اشتعال هستند به طوری که حتی اگر در دمایی بالاتر از دمای آستانه ی تحمل شان قرار گیرند، بدون این که شعله ور شوند کم کم تجزیه و متلاشی می شوند.



( Sale ) `s other In Pakdasht