Fireproof textiles In Sahand Industrial City ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پارچه ی سیلیکونی از جمله پارچه های نسوزی است. که فروش بسیار بالایی دارد و دارای دو نوع پارچه ی نسوز دو رو سیلیکون و پارچه ی نسوز یک رو سیلیکون است.. ساختار و بافت پارچه های نسوز سیلیکونی از لاستیک سیلیکون و پارچه ی فایبر گلاس است..

زندگی کاری روزمره، برای بسیاری از افراد با خستگی فیزیکی همراه است.. اگر بتوانیم بخشی از این خستگی را با است.فاده از لباس کار مناسب رفع کنیم، حتما یک ارزش افزوده را به کار خود اضافه کرده ایم. پارچه نسوز شومر این ویژگی را دارد که با تکیه بر الیاف طبیعی ساخته و تولید شود تا راحتی مورد نظر را به کاربرانی که به پوشیدن لباس نسوز فولاد یا لباس کار با مواد مذاب نیاز دارند، ارائه کند.

ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آلومینیوم در درجه اول به خلوص آلومینیوم بستگی دارند. هیچ است.انداردی برای درجه خلوص آلومینیوم وجود ندارد. آهن و سیلیس از ناخالصی‌های عمده و اصلی آن هستند و آلومینیوم تولیدشده با فرآیند هال–هرولت از خلوص تجاری خوبی برخوردار است.. برای نخستین بار در ، آلومینیوم خالص (اپیژک) با فرایند الکترولیت سه لایه تولید شد. روش‌های تهیه آلومینیوم با درج خلوص بالاتر از این شامل پالایش ناحیه‌ای، تبلور بخشی و تهیه الکیل‌های آلومینیوم است.. امروزه آلومینیوم با خلوص / درصد تولید می‌شود. میزان مقاومت الکتریکی در دماهای پایین، معیاری برای تعیین خلوص آلومینیوم است..



( Sale ) `s other In Sahand Industrial City