Fireproof textiles In Salarieh Industrial City ( Sale )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پارچه های نسوز انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی که دارند در موارد خاصی مورد است.فاده قرار می گیرند . برخی از این نوع پارچه ها نسبت به سایر انواع پارچه های نسوز کاربردهای بیشتری دارند که از جمله ی این پارچه های نسوز پر کاربرد می توان به آرامید، فایبر گلاس و سرامیکی اشاره کرد.

کاربرد گستردۀ آلومینیوم و آلیاژهای به دلیل خواص ذاتی آن مانند چگالی پایین، رسانایی الکتریکی و دمایی بالا، انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت بسیار آن نسبت به خوردگی است.. آلومینیوم خالص نرم است. و هیچ‌گونه مقاومتی ندارد، اما در ترکیب با دیگر عناصر برای ساختن آلیاژ، مقاومت آن‌ها را افزایش می‌دهد و خواص مفید و سودمندی را با آلیاژ می‌بخشد. آلیاژهای آلومینیوم سبک، مقاوم و با قابلیت شکل‌پذیری در بسیاری از فرآیندهای فلزکاری است.فاده می‌شوند. آن‌ها را می‌توان قالب‌گیری کرد، به هم جوش داد یا به‌راحتی تحت فرآیندهای ماشینی و دستگاهی قرار داد و انواع محصولات را تولید کرد.

پارچه های آزبست بسته به گریدی که دارند دارای مقاومت حرراتی تا ۵ درجه سانتی گراد است.. پارچه های آزبست هر سالانه در مقیاس بالا و کیفیت مناسب در ایران تولید می شود و به سایر کشورها صادر می شود. نکته ی بعدی در مورد پارچه های ازبست این است. که این پارچه ها دارای کاربرد متعددی هستند و  از جمله کاربردهای آن می توان به تهیه ی لباس ها و دستکش های صنعتی نسوز، عایق کاری و حررات گیری تاسیسات ساختمانی، کارخانه ها و دیگ های بخار اشاره کرد.



( Sale ) `s other In Salarieh Industrial City