برخلاف گروه قبلی، هزینههای عملکردی حسابهای بلک راک زمانی محاسبه میشوند که عملکرد آنها از یک آستانه از پیش تعیین شده فراتر برود. این گروه، درآمد . میلیارد دلاری یا به عبارتی حدود درصد از کل درآمد مالی سال را به خود اختصاص داده است.. این میزان در مقایسه با سال رشد . درصدی داشته و سریعترین رشد را در میان گروههای مختلف درآمدی در شرکت بلک راک به ثبت رسانده است..
شرکت بلک راک حجم عظیمی از درآمدهای خود را از هزینههای مشاوره و مدیریت سرمایهگذاری که در طول زمان اخذ میشود، به دست میآورد. این میزان معمولاً براساس درصدهای از پیش تعیین شده AUM مشخص میشود. این بخش از درآمد بلک راک از طریق کارمزدهای پرداختشده توسط صاحبان سهام، درآمد ثابت، Multi-asset alternative و خدمات مربوط به مدیریت دارایی نقدی به دست میآید.
زمانی که بلک راک تازه تأسیس شده و شرکت کوچکی بود، دلیلی برای صرف هزینههای تبلیغاتی وجود نداشت. در آن زمان تمرکز این شرکت بر کارگزاریها، سرمایهگذاران نهادی و بهطور مستقیم بر خردهفروشی قرار داشت، اما پس از آنکه به یک شرکت عمومی تبدیل شد، این وضعیت نیز تغییر کرد. اکنون بلک راک از یک سیاست رسانه اجتماعی قوی و همچنین حمایتهای مالی تبلیغاتی متنوع بهره میبرد. همزمان با تکامل بیزینس، بلک راک شروع به برقراری ارتباط مستقیم با سرمایهگذاران نهایی از جمله خردهفروشان کرده است..
اساس کسب و کار شرکت سرمایه گذاری بلک راک اعتقاد بر این است. که نیازهای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.. تعهد شرکت به تعالی سرمایه گذاری بر فرهنگ مشترکی است.وار است. که همیشه منافع مشتری را در اولویت قرار می دهد، از سرمایه گذاران فردی گرفته تا بزرگترین مؤسسات جهان. (حرف اول را مشتری می زند.)
در حالی که بانکها به خاطر ضررهای بزرگ خود در سال خبرساز شدند و بسیاری از فین تکها با سودهای هنگفت سروصدا کردند، مدیران داراییها تا حد زیادی تحت نظر بودند. در این میان یک شرکت مدیریت دارایی وجود داشت به نام بلک راک (NYSE:BLK)، که بزرگترین مدیریت دارایی سهام ایالات متحده بوده و توانست در این برهه بی سر و صدا % سهام را به سهامداران در سال بازگرداند و در موقعیتی عالی برای ادامه موفقیت خود در آن سال قرار گرفته و براساس موقعیت خود، به عنوان شرکت پیشرو در بازار باشد.