زمانی که بلک راک تازه تأسیس شده و شرکت کوچکی بود، دلیلی برای صرف هزینههای تبلیغاتی وجود نداشت. در آن زمان تمرکز این شرکت بر کارگزاریها، سرمایهگذاران نهادی و بهطور مستقیم بر خردهفروشی قرار داشت، اما پس از آنکه به یک شرکت عمومی تبدیل شد، این وضعیت نیز تغییر کرد. اکنون بلک راک از یک سیاست رسانه اجتماعی قوی و همچنین حمایتهای مالی تبلیغاتی متنوع بهره میبرد. همزمان با تکامل بیزینس، بلک راک شروع به برقراری ارتباط مستقیم با سرمایهگذاران نهایی از جمله خردهفروشان کرده است..
حدود سال پیش شرکت بلک راک روش سرمایهگذاری جدیدی را با عنوان سرمایهگذاری مسئولیت اجتماعی به مشتریان خود معرفی کرد؛ برای مثال فرض کنید یک مشتری نگران تأثیر تنباکو بر سلامت مردم است.؛ بنابراین در سبد سهامی (Portfolio) فاقد تنباکو سرمایهگذاری میکند. همچنین فردی که با جنگ مخالف باشد، میتواند در سبد سهامی سرمایهگذاری کند که سهام دفاعی نداشته باشد.
شرکت بلکراک (BlackRock) به عنوان یکی از بزرگترین و پیشوندان در صنعت مدیریت داراییها و سرمایهگذاری، دارای ویژگیها و ویژهنگاریهای خاصی است. که نقش مهمی در موفقیت و جایگاه برجستهای که در بازار مالی به دست آورده است.، ایفا میکند. در زیر به برخی از ویژگیهای شرکت بلکراک اشاره میکنیم:
از سال که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کردهایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است. مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.
در کنار موارد بالا، Michael Pyle، است.راتژیک ارشد سرمایهگذاری جهانی سابق شرک بلک راک، پیش از پیوستن به این شرکت در دولت اوباما فعالیت داشته و اکنون نیز بهعنوان مشاور اقتصادی معاون رئیسجمهور آمریکا یعنی Kamala Harris منسوب شده است..