Sale Rock shelf In East of Tehran

Rock shelf-1
Rock shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین

انواع قفسه فروشگاهی شامل قفسه‌های است.ندی، قفسه‌های دیواری، قفسه‌های پیچ‌ومهره، قفسه‌های فلزی و چند منظوره و &#; می‌شوند. انتخاب نوع مناسب قفسه‌فروشگاهی بسته به نیازها، محیط فروشگاه و نوع کالاهایی که قرار است. نمایش داده شوند، بسیار مهم است.. این انواع قفسه‌ها به تنوع و انعطاف‌پذیری نیازهای مختلف فروشگاه‌ها پاسخ می‌دهند و نقشی اساسی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش دارند.

استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع است.فاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است. که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی است.فاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.



( Sale ) `s other