Sale Rock shelf In Parand Industrial City

Rock shelf-1
Rock shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




قفسه‌بندی فروشگاهی نیز نقش بسیار مهمی در سازماندهی و نمایش کالاها دارد. با است.فاده از قفسه بندی فروشگاهی، می‌توان محصولات را به گروه‌ها و دسته‌بندهای مختلف تقسیم بندی کرد و از این طریق به مشتریان امکان دسترسی آسان‌تر به کالاهای مورد نیازشان را فراهم نمود.

قفسه های فروشگاهی با طراحی انعطاف پذیر و منحصر به فرد خود امکان نصب و اجرا در تمامی هایپر مارکتها، فروشگاهها، سوپر مارکتها و سایر مکانهای مشابه را دارند. از آنجایی که این نوع قفسه ها بطور مستقیم در معرض دید خریداران و مشتریان نهایی قرار دارند، نوع طراحی، ویژگیهای فنی و شکل ظاهری آنها اهمیت دوچندانی پیدا می نماید. به هر میزان طراحی قفسه ها جذاب تر و شکیل تر باشد به همان اندازه، فروشگاهها و چیدمان کالاها در داخل آن از جذابیت بصری بیشتری برخوردار است.. با توجه به طیف وسیع فروشگاههای موجود و ماهیت کاربردی آنها، مدلها و طرحهای مختلفی از انواع قفسه فروشگاهی طراحی و ساخته شده است.. جدا از شکل و نوع طراحی قفسه های فروشگاهی، عمده تفاوت اصلی آنها در ابعاد، شکل و ضخامت مقاطع مورد است.فاده و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها است.. ضمن آنکه است.فاده از پایه رگلاتوری در زیر ستونها با طراحی خاص خود از مزایای خاص قفسه فروشگاهی، راک است. که به هنگام جابجایی و تغییر مکان، با توجه به وجود درزهای کف فروشگاه، مشکلی ایجاد نمی نماید و جابه جایی را راحت تر میکند. از سوی دیگر شاخصها و معیارهای طراحی می بایست به گونه ای مدنظر قرارگیرد که این نوع سیستم قفسه بندی، پاسخگوی چیدمان انواع کالا ها و اقلام در ابعاد و وزنهای مختلف باشد و در عین حال بتواند به خوبی همه جنبه های مدنظر از کالا را به نمایش بگذارد.

قفسه فروشگاهی یکی از اجزای بسیار مهم و بنیادی در سیستم های فروشگاهی و نمایش محصولات است.. قفسه فروشگاهی‌ها عموماً از مواد مقاوم ساخته می‌شوند و به منظور نمایش، نگهداری و فروش کالاها و محصولات مختلف است.فاده می‌شوند. این قفسه‌ها به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن نیازهای فروشگاه‌ها را پاسخ دهند.



( Sale ) `s other