personal tracker In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

personal tracker-1
personal tracker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این دستگاه برای سالمندان، که به علت کهولت سن و فراموشی، توانایی به خاطر آوردن آدرس خانه‌ی خود را ندارند، یک وسیله ضروری است.. همچنین والدین می‍‌توانند با کمک این وسیله از محل دقیق فرزندشان اطلاع پیدا کرده و در مواقع ضروری به کودک خود مراجعه کنند و دیگر نگران گم شدن فرزندشان نباشند.

دقت ردیابی خودرو بسیار بالاست و از طریق کامپیوتر، موبایل و یا از طریق SMS می‌توان خودرو را ردیابی نمود و موقعیت و مسیرهای پیموده شده‌ی آن را بدست آورد. ردیاب خودرو ir- دارای سامانه‌ی تحت وب و نرم افزار اندروید ردیابی فارسی بسیار قوی و کاربردی است..

ایران جی پی اس از اولین سالهای تاسیس با تکیه بر اصل مشتری‌محوری و در راستای فراهم نمودن رفاه بیشتر مشتریان جهت پاسخگویی به یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان خود، شبکه خدمات مشتریان را راه‌اندازی نمود.این شرکت از سال با راه‌اندازی اولین مرکز خدمات مشتریان، اقدام به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان نمود. در آن زمان مرکز خدمات مشتریان ایران جی پی اس یکی از برترین مراکز مجهز به نصاب سیار در کشور بود و این امکان را فراهم می‌نمود تا در حداقل زمان ممکن به درخواستهای مشتریان رسیدگی شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr