Sale Arsenic trioxide

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

از تری اکسید آرسنیک، برای درمان نوعی سرطان که به لوسمی پرومیلوسیتیک حاد (APL) معروف است. است.فاده می شود. این دارو ممکن است. در مواردی که سایر عوامل جوابگو نیستند، مانند اسید رتینوئیک تمام ترانس (ATRA) یا به عنوان بخشی از درمان اولیه موارد تازه تشخیص داده شده، به کار رود.

فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.

استفاده نشود: شواهدی دال بر خطر مرگ جنین با مصرف این دارو در دوران بارداری وجود دارد. این شواهد به واسطه تحقیقات، تجربه عرضه در بازار و یا مطالعات انسانی به دست آمده است.. منافع دارو در مقابل خطرات احتمالی، تعیین کننده مصرف یا عدم مصرف این دارو در دوران بارداری است.


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.


sale Arsenic trioxide

Agriculture and forestry, herbicides and insecticides of cotton, coffee and rice, wood preservation, food additive for the protection of obesity and disease prevention, industrial chemicals, electrolyte purification in zinc electrolysis, glass industry, grain milling Shimmer