Sale Cardboard and cardboard

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2

برخلاف هدست واقعیت مجازی Google Card Board که پس از خریداری آن یک مقوا، دو عدسی و یک آهن‌ربا به کاربر ارائه می‌شد تا خود اقدام به اسمبل هدست کند، CARDBOARD شرکت VRSPACE به صورت اسمبل شده و کامل به کاربر ارائه می‌شود. هدست از یک مقوای با کیفیت و مستحکم و دو عدسی شیشه‌ای تشکیل شده است.. قسمت بالایی CARDBOARD یک چسب پارچه‌ای برای ثابت ماندن تلفن‌همراه هنگام قرارگیری در هدست وجود دارد. شرکت VRSPACE یک بند کشی برای ثابت ماندن هدست روی چشم تعبیه کرده است. که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

هدست CARDBOARD برخلاف طراحی بسیار ساده‌اش می‌تواند تجربه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی را برای کاربر خود به وجود آورد. برای است.فاده از این محصول به یک تلفن‌همراه هوشمند با سیستم عامل IOS یا اندروید نیاز است.. باید به این نکته توجه شود که تلفن‌همراه حتما باید دارای GPS باشد تا حرکات سر قابل شناسایی باشد. در قسمت کناری هدست یک QR Code چاپ شده که با اسکن کردن آن با یک نرم افزار بارکد خوان می‌توان نرم‌افزار مخصوص هدست را برای سیستم‌عامل گوشی خود دریافت کرد. پس از نصب برنامه باید تلفن‌همراه خود را در جایگاه مخصوص قرار داده و هدست را روی چشم گذاشت. در منوی برنامه یا بازی در صورتی‌که نیاز به تایید یا انتخاب موردی باشد، می‌توان از کلید فلزی که در قسمت بالایی هدست وجود دارد است.فاده کرد.

واقعیت مجازی تکنولوژی تازه‌ای است. که در حوزه‌‌های مختلف وارد شده و توانسته مورد توجه افراد زیادی در سطح جهان باشد. این تکنولوژی توسط شرکت‌های بزرگی در جهان پشتیبانی می‌شود و در پس‌زمینه‌ی آن نام‌هایی مانند گوگل، فیسبوک، سامسونگ و سونی را می‌توان یافت. اما داشتن تجربه‌ی واقعیت مجازی آنقدرها هم ارزان نیست و درصورت تمایل به تهیه‌ی یک هدست VR از شرکت‌های نام‌برده باید حداقل چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان هزینه کرد. اما چندین سال پیش شرکت گوگل دست به کار شد و برای حمایت از این تکنولوژی پروژه‌ای را با نام Google Card Board شروع کرد که امکان تجربه‌ی واقعیت مجازی با یک هدست VR مقوایی را برای کاربران فراهم می‌کرد. این پروژه به دلیل هزینه‌ی بسیار کم تهیه‌ی هدست و جذابیت تکنولوژی واقعیت مجازی مورد است.قبال بسیاری از افراد قرار گرفت. پس از گوگل شرکت‌های زیادی نمونه‌های مشابه‌ای را تولید کردند؛ شرکت VRSPACE یکی از این شرکت‌هاست که محصولی را با نام CARDBOARD روانه بازار کرده است.. در ادامه به بررسی این هدست واقعیت مجازی می‌پردازیم.


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.