Sale Contactor

Contactor-1
Contactor-2

جریان کار نامی: این جریان با Ie نشان داده می شود و جریانی است. که شرط است.فاده از کنتاکتور را در رابطه با نوع و مقدار ولتاژ بار بیان می کند. مثلاً اگر این جریان به طور دائم از کنتاکتور عبور نماید. مقدار Ie برابر با Ith خواهد بود. ( Ie=Ith )

کنتاکت های کمکیِ کنتاکتورها در مدارهای کنترل است.فاده می شوند و با رده بندی های کنتاکت NEMA برای کار مدار هدایتگرِ (pilot circuit) مورد نیاز رده بندی می شوند. این کنتاکت ها بطور معمول در مدارهای موتوری است.فاده نمی شوند. قاعده نام گذاری به این صورت است. که یک حرف نوشته می شود و در ادامه یک عدد رقمی قرار می گیرد، حرف تعین کننده رده بندی جریان کنتاکت ها و نوع جریان (مثلاً AC یا DC) است. و عدد، مقادیر ولتاژ بیشینه طراحی شده را مشخص می کند.

کنتاکتورهای خلاء تنها برای سیستم های AC قابل است.فاده هستند. قوس AC تولید شده هنگام باز شدن کنتاکت ها در نقاط صفر شونده شکل موج جریان، خود را خاموش می کند، و خلاء جلوی وقوع مجدد قوس را در کنتاکت های باز می گیرد. بنابراین کنتاکتورهای خلاء در مختل کردن انرژی قوس الکتریکی بسیار کارآمد هستند و هنگامی که به کلید زنی (سوییچینگ) سریع نیاز باشد است.فاده می شوند، زیرا زمان شکست بیشینه توسط تناوب شکل موج AC تعیین می شود. در حالتی که توان HZ باشد (استاندار ایالات متحده)، برق در / یا .۸ ثانیه قطع می شود.


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.