Sale Magnesium carbonate

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

تجهیزات و تکنولوژی به روز شرکت تولیدات معدنی اصفهان (توما)  به این شرکت امکان این را می‌دهد که تا تمامی مواد معدنی از جمله سنگ منیزیت را فارغ از سختی آن‌ها حتی درحد چند میکرون پودر کرده و ذراتی در حد میکرون، میکرون، مش ، مش ، مش و مش برای پودرها ایجاد کند.

شرکت مواد معدنی اصفهان(توما) جزو مطمئن‌ترین و پیشرفته‌ترین مراکز تولید پودر کربنات منیزیم در کشور است.. این شرکت دارای نیم قرن سابقه تولید پودرهای میکرونیزه و سوپر میکرونیزه صنعتی با بهره‌گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی‌های موجود در خاورمیانه است..

اگر خریدار ویژگی‌های خاصی مانند خرید پودر کربنات منیزیم بر روی پالت و یا با شیرینگ پک را برای بسته‌بندی و ارسال بخواهد، چون قیمت‌های مربوط به این نوع سفارشی‌سازی نیز به قیمت نهایی محصول فزوده می‌شود، هزینه نهایی که باید بپردازد نیز بالاتر می‌رود.


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.


sale Magnesium carbonate

Uses and Applications: Magnesium carbonate has many uses in the industry, including: 1. Food industry. 2. Livestock industry as an animal feed supplement. 3. Cosmetic industry. 4. Flame retardant polymer industry. 5. As a recyclable coagulant in color removal