Sale Nonylphenol10

Nonylphenol10-1

آلکیل فنول همانند نونیل فنول و بیسفنول A اثراتی است.روژنی بر بدن انسان دارد. این مواد به ژینواستروژن معروف اند. مواد است.روژنی و سایر مختل کننده های اندورسین، ترکیباتی هستند که هم در انسان و هم در موجودات حیات وحش، اثراتی مشابه هورمون دارند. ژینواستروژن ها معمولا با پیوستن به پذیرنده های است.روژنی و عملکردی رقابتی علیه است.روژن های طبیعی، ایفای نقش می کنند. نونیل فنول ها نشان داده اند که هورمون طبیعی است.رادیول (β-estradiol) را شبیه سازی می کنند و برای پیوستن به پذیرنده های است.روژنی ERα و ERβ با آن به رقابت می پردازند. یافته ها حاکی از آن است. که نونیل فنول بطور تصادفی اثراتی مشابه هورمون ها دارد، چون این ماده به سایر آزمایشات سایر آزمایشگاه ها نیز سرایت کرد؛ در سایر آزمایشات، با است.فاده از تیوب های پلی است.ایرن، است.روژن های طبیعی را مطالعه می کردند.

نونیل فنل به دلیل شیوع آن در محیط و توانایی آن در فعالیت با فعالیت های مشابه است.روژن ، به دلیل نقش بالقوه خود به عنوان یک اختلال کننده غدد درون ریز و زنو است.روژن توجه ها را به خود جلب کرده است.. است.روژن و تجزیه زیستی به زنجیره جانبی نونیل وابسته است..

نونیل فنول در محیط های آبی دوام می آورد و نسبتا بطور زیستی انباشته می شود. این ماده بلافاصله بطور زیستی تجزیه نمی شود و تجزیه ی آن در آب های سطحی، خاک ها، و رسوبات ممکن است. ماه ها یا حتی بیشتر به طول بینجامد. تجزیه غیر زیستی این ماده بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است.. بسیاری از محصولاتی که حاوی نونیل فنول هستند، کاربردهایی “هدر رفتی و فاضلابی” دارند، از این رو، اغلب آلاینده ها وارد ذخایر آبی می شوند. در دستگاه های تصفیه آب، نونیل فنول اتوکسیله به نونیل فنول تجزیه می شود، که در آب رودخانه و رسوبات و خاک و آب زیرزمینی قابل مشاهده است.. نونیل فنول در برابر نور خورشید، بصورت نوری تجزیه می شود، اما نیمه عمر آنها در رسوبات، چیزی بیشتر از سال تخمین زده می شود. اگرچه غلظت نونیل فنول در محیط زیست درحال کاهش است.، اما همچنان با غلظت ٫ μg در هر لیتر از آب رودخانه و با غلظت mg در هر کیلوگرم از رسوبات یافت می شود.


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.


sale Nonylphenol10

In the cleaning and washing industries, textiles and paper, paints and resins, agriculture, electroplating emulsions formulation