Sale Packaging corner

Packaging corner-1
Packaging corner-2

مجموعــه ی ریمــا در آغاز فقــط در زمینه کارتن لمینیت فعالیــت می کرد. ما یک دســتگاه لمینیت نیمه اتوماتیک در این مجموعه داشتیم و سپس یک دستگاه نیمه اتومات سلفون کشی حرارتی با دهنه ی ســانتیمتر را به آن اضافه کردیم. سلفون کشی حرارتی چهار و نیم ورقی تمام اتومات دستگاه بعدی بود که به ریما پیوســت و سرعت آن را تا حد زیادی افزایش داد چراکه نیازی به اپراتور اضافی نداشــت و بحث تغذیه تا انجام کار، شــیت کردن و پالت بندی توسط خود آن و با سرعتی بالا به انجام می رسید.

ریما به معنی بلندمرتبه اســت اما در واقع برعکس نام امیر اســت که در اسامی من، برادر و پدرم وجود دارد. ما در واقع نسل سوم خانواده صالحی هستیم که وارد عرصه چاپ شده ایم. پدربزرگ من از جعبه سازی «استیل» کار خود را شروع کرد که آن موقع در خیابان بهارستان قرار داشــت. پدر نزد او بود که کار را فرا گرفت و ســپس از ایشان جدا شده و کار مستقل خود را در جاده مخصوص  راه‌اندازی کرد.

سال چیزی در حدود میلیون تومان فقط برای تهیه نرم افزارهای مورد نیاز مجموعه هزینه شده یا مثلا یک دستگاه پروف رنگ خریداری شد که تمام رنگ های پنتون مصرفی را قبل از چاپ به مانند نمونه اصلی چایی پروف می کند، دستگاهی که در ایران مانند آن را نداریم. این کارها تماما هزینه بر هستند و تازه به آنها باید هزینه های ما در واحدهای کنترل کیفی و طراحی را نیز اضافه کرد. مشخص است. که قیمت ما از چاپخانه های کوچک و غیر تخصصی بالاتر است.، چرا که ما کارهای خاص تولید می کنیم و کیفیت تولید بالاتر است. و خدمات مان کامل تر است. . البته در کنار اینها مشتریانی هم هستند که کیفیت ما را آزمون کرده اند و حاضر نمی شوند به هیچ قیمتی کار خود را به مجموعه های دیگر بسپارند. همه مشتریان ما می دانند که خدمات ما حدود درصد از کل قیمت را تشکیل می دهد و ما هزینه های بسیاری از خدمات را از آنها وصول نمی‌کنیم.


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.