Sale circuit breaker

circuit breaker-1
circuit breaker-2

این نوع از کلید مینیاتوری هنگامی که جریان عبوری از جریان نامی بیشتر شود در یک مدت زمان خاص ( که از تمامی تیپها کمتر است. ) طبق منحنی قطع ، فرمان قطع را صادر می کند. حساسیت این نوع از کلیدها ، هم در مواقع اضافه بار و هم اتصال کوتاه از تمامی تیپهای دیگر بیشتر است. و در صورت بروز خطا مدار را سریعتر قطع می کند. بنابر این کاربرد این نوع فیوز مینیاتوری در مدارات با حساسیت بالا می باشد.

فیوز ها در واقع از یک رشته فلزی که در محفظه بسته ای از جنس شیشه ، پلاستیک یا غلاف سرامیکی قرار دارد تشکیل شده اند . به این رشته فلزی فیلامان می گویند . فیلامان فیوز با دیگر اجزای موجود در مدار، یک مدار بسته را تشکیل می دهد . در حالتی که در مدار به هر دلیل اضافه جریان یا اتصال کوتاه رخ دهدف فیلامان ذوب شده و مدار را باز می کند . به همین دلیل است. که فیوز ها تنها قابلیت است.فاده برای یک بار را دارند و بعد از ذوب شدن باید مجددا تعویض شوند.

بریکرهای روغنی به این صورت هستند که کنتاکت های قطع و وصل مدار درون یک محفظه پر از روغن قرار می گیرند و به وسیله یک فنر قوی قطع و وصل جریان در آنها انجام می شود. در مدار شکن های گازی SF که معمولا هم برای ولتاژهای بالا است.فاده می شوند کنتاکت های بریکر برق فشار قوی در محفظه ای که با گاز SF عایق شده است. قرار می گیرند. ابعاد این مدارشکن ها کمتر از سایر مدل هاست و صدای کمتری هم تولید می کنند.


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.