Pipe In Andisheh Industrial City ( Sale )

Pipe-1
Pipe-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مدیریت ارشد خود را ملزم و متعهد می داند که منابع و امکانات لازم جهت تحقق اهداف و برآورده سازی الزامات این است.انداردها و بهبود فعالیت های سازمان خود را فراهم آورد و اثر بخشی آن را از طریق انجام بازنگری های دوره ای بررسی نماید.

گروه تولیدی پویان بَسپار سپاهان با توجه به نیاز روز افزون صنعت ساخت و ساز و تأسیسات ساختمانی و با هدف قطع نیاز کشور به واردات لوله های پلی پروپیلن و تأمین نیاز داخلی، اقدام به راه اندازی مجموعه تولیدی لوله و اتصالات پلیمری نمود. این مجموعه با توجه به تولید لوله و اتصالات متنوع با کیفیت عالی توانسته به بالاترین سطح رضایت مندی مصرف کننده دست یابد و با به روز رسانی خطوط تولید و قالب ها، افزایش تنوع محصولات متناسب با نیاز بازار و درخواست مشتری نموده است..

بازرگانی پایپ فیتینگ با بیست سال تجربه در تدارک و تجهیز تاسیسات نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمانی می باشد و در اکثر پروژه های نفتی و گازی و پالایشگاهی فعالیت داشته است.، تفاوت کیفیت کالا و رعایت است.انداردهای بسته بندی و تفکیک کالا و ارسال به موقع تجربه متفاوتی از خدمات این بازرگانی برای شما خواهد بود اطمینان شما آغاز تعهد ماست.



( Sale ) `s other In Andisheh Industrial City