Pipe In Pishva ( Sale )

Pipe-1
Pipe-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گروه تولیدی "پویان بَسپار سپاهان" از سال فاز اول تولید خود را در عرصه لوله و اتصالات پلی پروپیلن (تک لایه) آغاز نمود. این مجموعه در ابتدای کار جزء سه شرکت اول تولید کننده این محصول در داخل کشور بوده و از آغاز با نگاهی به تسخیر بازارهای داخلی و صادرات گسترده، به شکل بسیار قدرتمند وارد بازار گردید. لوله و اتصالات پلی پروپیلن تولید گروه پویان بَسپار سپاهان، علاوه بر دارا بودن نشان است.اندارد ملی ایران، موفق به دریافت است.انداردهای روز جهانی از جمله CE اروپا ، است.انداردهای ISO : و ISO :و تائیدیه مرکز تحقیقات مسکن و راه و شهرسازی گردیده است..

برگزاری سمینارهای آموزشی و معرفی محصولات و مصارف لوله‌های PE در دوره‌های مستمر و ارائه آخرین دستاوردهای این محصول و تکنولوژی‌های روز در تولید و قابلیت‌های آن و تمایز با سایر محصولات مشابه. تصویر برداری از پروژه‌های اجرایی با محصولات P.E.S در کلیه طرح‌های عمرانی کشور

هم اکنون نیز، شرکت P.E.S صاحب تکنولوژی اختصاصی برای تولید لوله پلی اتیلن سایز بزرگ، در بازه تا میلی متر، در کشور است.. گروه ما در خط تولید، اقدام به تامین نیازهای صنعتی بزرگ برای شرکت های بزرگ می کند. گروه های فعال در حوزه معدن، انتقال آب و پتروشیمی ها از جمله مشتریان ما هستند.



( Sale ) `s other In Pishva