sheet In Khoramdasht Industrial City ( Sale )

sheet-1
sheet-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سلام خسته نباشید. من چند روزیه اکسلای شرکت رو وارد گوگل شیت کردم. امروز همه ی فایلام باز شدن جز یه فایل که اسمش تخصصی بود و بازش که میکنم خالیه. فقط اسم فایل اکسل رو داره ولی خالیه. انگار اطلاعاتی نداره. حذف هم نشدن دست خودم بوده. اگه کمکم کنید ممنون میشم

اگر بخواهیم از کاربردهای مهم این ورق نام ببریم می توان به است.فاده از آن به عنوان واشرها و عایق کاری های حرارتی در بخش های مختلف صنعتی اشاره نمود. مهم ترین کاربردهای این ماده نسوز در نیروگاه ها، پتروشیمی ، جایگاه های سوخت و پالایشگاه ها می باشد. این ورق ها مثل مقوا آزبست قادر هستند دمایی بین درجه تا درجه را تحمل کنند.

جنس این مدل از ورق های نسوز شکننده میباشد و به راحتی ترد می شود از طرفی با توجه به موادی که در ساختار آن به کار رفته است. می‌توان نتیجه گرفت که وزن آنها بسیار کم و سبک می باشد ورقهای گرافیت خالص در محدوده دمایی ۸ درجه سانتیگراد می توانند از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهند و از طرفی عمل هدایت حرارتی و گرما را به خوبی انجام می‌دهند اگر بخواهیم اینگونه از ورقه ها را تقویت کنیم می‌توانیم از رزینهای اپوکسی و الیاف فایبر گلاس هم در ساختار آن است.فاده کنیم.



( Sale ) `s other In Khoramdasht Industrial City