Fittings In Payetakht Industrial City ( Sale )

Fittings-1
Fittings-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




زانویی بیشتر از سایر اتصالات لوله مورد است.فاده قرار می‎گیرد. زانویی ها برای تغییر مسیر لوله و در دو نوع است.اندارد ֯ و ֯ به کار می‎روند. با این وجود میتواند در اندازه‎های دیگری هم ایجاد شوند. آن‎ها را از لحاظ شعاعی بر دو نوع شعاع کوتاه (Short redius elbow) که به اختصار به آن SR نیز میگویند و شعاع بلند (Long redius elbow) یا LR نیز می‎توان تقسیم کرد. زانویی‌ها را از نظر نوع اتصال آن می‌توان به صورت جوشی و پیچی متصل کرد.

Sewage nipple :کاهنده Sewage مانند اتصالات ردیوسرها بالا، اما در سایزهای کوچک موجود می‎باشد و برای اتصال لوله‎ها به   لوله‎های سوکت جوشی مورد است.فاده قرار می‎گیرد. کاهنده Sewage نیز مانند ردیوسرها در دو نوع Sewage کاهنده هم‎مرکز و Sewage کاهنده غیر‎هم‎مرکز رایج است.؛ کاهنده‎های Sewage متفاوت و متنوعی مانند دوسر صاف یا یک‎سر صاف و یک‎سر رزوه‎دار وجود دارند

اتصال تمام کوپلینگ (Full Coupling) : فول کوپلینگ‎ها، برای اتصال لوله‎های کوچک سوراخ شده زیر اینچ به کار می‎روند؛ این اتصالات همچین برای اتصال لوله به لوله و یا اتصال لوله به swage یا nipple نیز است.فاده می‎شوند. فول کوپلینگ‎ها می‎توانند تمام رزوه و یا از نوع سوکتی باشند.



( Sale ) `s other In Payetakht Industrial City