Fittings In Sharyar ( Sale )

Fittings-1
Fittings-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از این نوع کاهنده هنگامی که لازم است. سطح پایین و یا بالای خط لوله را در ارتفاع مشخص ثابت نگه داشت است.فاده می‌شود. برای مثال در ورودی پمپ‌ها برای جلوگیری از پدیده کاویتاسیون از کاهنده غیرهم مرکز به صورت برعکس (به عنوان افزاینده) است.فاده می‌کنند.

خم ها از کمانی کردن لوله‎‌های مستقیم ساخته می‌شود و شعاع انحنا در آنها تا برابر قطر نامی لوله است. . به دلیل اینکه خم‎ها معمولا از خم کردن گرم لوله درست می‌شوند از لوله‌های بدون درز و یا لوله‌های با جوش الکتریکی برای این منظور مناسب هستند.لوله خمیده بلند برای عبور سیال مایع است.فاده می شود و با توجه به شعاع طولانی و تغییر مسیر ملایم، افت فشار کمتری ایجاد می‎کند.

زانویی بیشتر از سایر اتصالات لوله مورد است.فاده قرار می‎گیرد. زانویی ها برای تغییر مسیر لوله و در دو نوع است.اندارد ֯ و ֯ به کار می‎روند. با این وجود میتواند در اندازه‎های دیگری هم ایجاد شوند. آن‎ها را از لحاظ شعاعی بر دو نوع شعاع کوتاه (Short redius elbow) که به اختصار به آن SR نیز میگویند و شعاع بلند (Long redius elbow) یا LR نیز می‎توان تقسیم کرد. زانویی‌ها را از نظر نوع اتصال آن می‌توان به صورت جوشی و پیچی متصل کرد.



( Sale ) `s other In Sharyar