Fittings In qarchak Industrial City ( Sale )

Fittings-1
Fittings-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




خم ها از کمانی کردن لوله‎‌های مستقیم ساخته می‌شود و شعاع انحنا در آنها تا برابر قطر نامی لوله است. . به دلیل اینکه خم‎ها معمولا از خم کردن گرم لوله درست می‌شوند از لوله‌های بدون درز و یا لوله‌های با جوش الکتریکی برای این منظور مناسب هستند.لوله خمیده بلند برای عبور سیال مایع است.فاده می شود و با توجه به شعاع طولانی و تغییر مسیر ملایم، افت فشار کمتری ایجاد می‎کند.

زانویی شعاع کوتاه، شعاع محوری برابر اندازه اسمی و یا برابر قطر لوله می‎باشد. زانویی شعاع کوتاه به علت تغییر ناگهانی جریان سیال و سطح مقطع کوچک آن، افت فشار زیادی دارد. زانویی شعاع کوتاه فضای کمتری را اشغال می‎کند. ASME B. است.انداردها و اندازه‌های زانویی شعاع کوتاه را بیان کرده است..

Sewage nipple :کاهنده Sewage مانند اتصالات ردیوسرها بالا، اما در سایزهای کوچک موجود می‎باشد و برای اتصال لوله‎ها به   لوله‎های سوکت جوشی مورد است.فاده قرار می‎گیرد. کاهنده Sewage نیز مانند ردیوسرها در دو نوع Sewage کاهنده هم‎مرکز و Sewage کاهنده غیر‎هم‎مرکز رایج است.؛ کاهنده‎های Sewage متفاوت و متنوعی مانند دوسر صاف یا یک‎سر صاف و یک‎سر رزوه‎دار وجود دارند



( Sale ) `s other In qarchak Industrial City