Pipe In Baharestan ( Sale )

Pipe-1
Pipe-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گروه تولیدی پویان بَسپار سپاهان با توجه به نیاز روز افزون صنعت ساخت و ساز و تأسیسات ساختمانی و با هدف قطع نیاز کشور به واردات لوله های پلی پروپیلن و تأمین نیاز داخلی، اقدام به راه اندازی مجموعه تولیدی لوله و اتصالات پلیمری نمود. این مجموعه با توجه به تولید لوله و اتصالات متنوع با کیفیت عالی توانسته به بالاترین سطح رضایت مندی مصرف کننده دست یابد و با به روز رسانی خطوط تولید و قالب ها، افزایش تنوع محصولات متناسب با نیاز بازار و درخواست مشتری نموده است..

گروه تولیدی "پویان بَسپار سپاهان" از سال فاز اول تولید خود را در عرصه لوله و اتصالات پلی پروپیلن (تک لایه) آغاز نمود. این مجموعه در ابتدای کار جزء سه شرکت اول تولید کننده این محصول در داخل کشور بوده و از آغاز با نگاهی به تسخیر بازارهای داخلی و صادرات گسترده، به شکل بسیار قدرتمند وارد بازار گردید. لوله و اتصالات پلی پروپیلن تولید گروه پویان بَسپار سپاهان، علاوه بر دارا بودن نشان است.اندارد ملی ایران، موفق به دریافت است.انداردهای روز جهانی از جمله CE اروپا ، است.انداردهای ISO : و ISO :و تائیدیه مرکز تحقیقات مسکن و راه و شهرسازی گردیده است..

در طول این سال ها شرکت تولید لوله پلی اتیلن P.E.S نه تنها تولید خود را بیش از هفت برابر افزایش داده، بلکه از تحولات جدی از نظر کیفی را هم پشت سر گذاشته. ما در تولید محصولات حوزه انتقال سیالات، از نرمال های مرسوم در بقیه کارخانجات عبور کردیم، و امروزه نه فقط برای انتقال آب، بلکه برای انتقال نفت و گاز در صنایع پتروشیمی نیز از تولیدات ما است.فاده می شود.



( Sale ) `s other In Baharestan