Pipe In Firozkooh ( Sale )

Pipe-1
Pipe-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




هم اکنون نیز، شرکت P.E.S صاحب تکنولوژی اختصاصی برای تولید لوله پلی اتیلن سایز بزرگ، در بازه تا میلی متر، در کشور است.. گروه ما در خط تولید، اقدام به تامین نیازهای صنعتی بزرگ برای شرکت های بزرگ می کند. گروه های فعال در حوزه معدن، انتقال آب و پتروشیمی ها از جمله مشتریان ما هستند.

بر اساس نظرات مدیر محترم مجتمع صنعتی چادرملو و سوابق خریدهای انجام شده در امور بازرگانی این شرکت, با عنایت به اینکه نزدیک به ۵ سال از خرید و است.فاده لوله و اتصالات پلی اتیلن ساخت آن شرکت در پروژه گندله سازی اردکان می گذرد و در این مدت ایرادی در کالای فوق مشاهده نگردیده است.، لذا بدین وسیله سپاس و امتنان خود را برای کیفیت ساخت و تولید محصولات آن شرکت ابراز داشته، پیشرفت و موفقیت روز افزونتان را آرزومنیم.

بازرگانی پایپ فیتینگ با در اختيار داشتن امكانات فني و مالي و با است.فاده از تجارب علمي مديران كاردان و بمنظور ارائه خدمات لازم به هموطنان و متقاضيان در زمينه تامين نيازهاي داخلی بويژه در رابطه با تامین لوازم مورد نیاز تاسیسات صنعتی طرحها و پروژها آغاز نمود. در مدت فعالیت خود توانست با بسیاری از شرکتها و مؤسسات خوصوصی و دولتی ارتباط مؤثر و مستمری را برقرار نموده و ...



( Sale ) `s other In Firozkooh