Pipe In Kharazmi Industrial City ( Sale )

Pipe-1
Pipe-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




هم اکنون نیز، شرکت P.E.S صاحب تکنولوژی اختصاصی برای تولید لوله پلی اتیلن سایز بزرگ، در بازه تا میلی متر، در کشور است.. گروه ما در خط تولید، اقدام به تامین نیازهای صنعتی بزرگ برای شرکت های بزرگ می کند. گروه های فعال در حوزه معدن، انتقال آب و پتروشیمی ها از جمله مشتریان ما هستند.

گروه تولیدی پویان بَسپار سپاهان با توجه به نیاز روز افزون صنعت ساخت و ساز و تأسیسات ساختمانی و با هدف قطع نیاز کشور به واردات لوله های پلی پروپیلن و تأمین نیاز داخلی، اقدام به راه اندازی مجموعه تولیدی لوله و اتصالات پلیمری نمود. این مجموعه با توجه به تولید لوله و اتصالات متنوع با کیفیت عالی توانسته به بالاترین سطح رضایت مندی مصرف کننده دست یابد و با به روز رسانی خطوط تولید و قالب ها، افزایش تنوع محصولات متناسب با نیاز بازار و درخواست مشتری نموده است..

متاسفانه بسیاری از گروه های صنعتی در کشورمان، ضعف هایی در زمینه تحقیق، توسعه و کنترل کیفیت دارند. با این حال ما در گروه تولید لوله های پلی اتیلن P.E.S، مسیر دانش افزایی و ارزیابی خروجی های شرکت را، مسیر اصلی در جهت پیشرفت می دانیم. این حرکت تحقیقاتی و تلاش های نوآورانه تا بدانجا پیش رفته که در سال توانستیم برای اولین بار لوله هایی با ضخامت خارجی میلی متر تولید کنیم.



( Sale ) `s other In Kharazmi Industrial City