sheet In East of Tehran ( Sale )

sheet-1
sheet-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




PVC is a thermoplastic made of % chlorine (derived from industrial grade salt) and % carbon (derived predominantly from oil / gas via ethylene). It is less dependent than other polymers on crude oil or natural gas, which are nonrenewable, and hence can be regarded as a natural resource saving plastic, in contrast to plastics such as PE, PP, PET and PS, which are totally dependent on oil or gas. This chlorine gives to PVC excellent fire resistance.

جنس این مدل از ورق های نسوز شکننده میباشد و به راحتی ترد می شود از طرفی با توجه به موادی که در ساختار آن به کار رفته است. می‌توان نتیجه گرفت که وزن آنها بسیار کم و سبک می باشد ورقهای گرافیت خالص در محدوده دمایی ۸ درجه سانتیگراد می توانند از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهند و از طرفی عمل هدایت حرارتی و گرما را به خوبی انجام می‌دهند اگر بخواهیم اینگونه از ورقه ها را تقویت کنیم می‌توانیم از رزینهای اپوکسی و الیاف فایبر گلاس هم در ساختار آن است.فاده کنیم.

از ورق های نسوز در زمینه های مختلفی در صنایع گوناگون است.فاده می شود. به جرات می توان گفت در بین نسوزهایی که در بازار به فروش می رسند ورق نسوز جزو پرفروش ترین ها به شمار می رود. انواع و اقسام ورق های نسوز وجود دارند برای نمونه می توان به ورق نسوز گرافیت ، کلینگریت و… اشاره کرد . همچنین گونه های مختلف ورق های نسوز شامل ورق نسوز فولادی ، ورق نسوز واشر و … می باشند.



( Sale ) `s other In East of Tehran