sheet In Rodhen ( Sale )

sheet-1
sheet-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این نوع ورق را که با نام ورق کلینگریت می شناسند در ساخت ان از مواد نسوز کاملا کاربردی است.فاده شده است. و در واقع در بازار با نام ورق واشر معروف است.. در صنعت های امروزی این ورق ها به طور گسترده ای مورد است.فاده قرار می گیرند از جمله مکان هایی که از این ورقه های نسوز است.فاده می شود.  می توان به مواردی همچون کارخانه های تولیدی و کارخانه های صنعتی، نیروگاه‌های بزرگ، سکو های بزرگ نفتی ، منازل شخصی و غیره اشاره کرد. زیرا به عنوان بهترین ورق برای تولید واشر می توان از آن است.فاده کرد. برند های متنوع و گوناگونی از ورق نسوز کلینگریت وجود دارد که معروف ترین آن توسط کارخانه کلینگریت تولید می شود به همین دلیل این نوع از ورق های نسوز با توجه به نام کارخانه تولید کننده خود به این نام مشهور شده است..بنابر این پس هر جا صحبت از ورق واشر شد منظور همان ورق کلینگریت است..

جنس این مدل از ورق های نسوز شکننده میباشد و به راحتی ترد می شود از طرفی با توجه به موادی که در ساختار آن به کار رفته است. می‌توان نتیجه گرفت که وزن آنها بسیار کم و سبک می باشد ورقهای گرافیت خالص در محدوده دمایی ۸ درجه سانتیگراد می توانند از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهند و از طرفی عمل هدایت حرارتی و گرما را به خوبی انجام می‌دهند اگر بخواهیم اینگونه از ورقه ها را تقویت کنیم می‌توانیم از رزینهای اپوکسی و الیاف فایبر گلاس هم در ساختار آن است.فاده کنیم.

اگرچه باید به این نکته اشاره کنیم که اثرات بد و مضر آزبست بسیار زیاد است.. بنابر این امروزه به جای آزبست از سرامیک ، فایبرگلاس و کربن و مواد دیگر به عنوان جایگزین ورق آزبست نسوز در ورق های نسوز است.فاده می کنند که باعث می شود دارای اثرات مضر کمتری باشد. این در حالی است. که از گذشته ورق های نسوز در ساختار خود آزبست داشتند و امروزه هم است.فاده از این نوع ورق ها در صنایع رواج دارد.  نکته ای که وجود دارد این است. که مضرات آزبست در صورتی برای انسان خطرناک است. که با آن تماس مستقیم داشته باشد در غیر این صورت مشکلی از این بابت وجود ندارد.



( Sale ) `s other In Rodhen