✓ روش دوم هم که مانند روش اول، مشابه انتخاب در اتوکد است.. بدین معنا که اگر پنجره انتخاب از راست به چپ باشد، قرار گرفتن جزء کوچکی از گرافیک، در محدوده پنجره انتخاب، موجب انتخاب کل گرافیک میگردد و اما اگر پنجره انتخاب از چپ به راست باشد، انتخاب تنها شامل گرافیکهایی میگردد که به طور کامل، درون کادر انتخاب قرار گرفته باشند.
✓ برای مثال میخواهید موضوع را با تعداد مد نظر در ورق بچینید. ابتدا موضوع اول را انتخاب کنید و سپس کلیک راست کنید و روی add to part lib(library) کلیک کنید و یا میتوانید مثل count به معنای عدد را انتخاب نمایید و یا اگر تعداد بیشتری از لیست، مد نظر ما است. روی input count کلیک نمایید و در پنجره باز شده تعداد دلخواه را وارد نمایید و نهایتا ok کنید.
✓ Beam size غیر فعال است.: در قسمتی که pierce height رابطه مستقیم باFocus pos (focus cut) دارد، تقریبا مشابه است. اما Focus pos (focus cut) کم است.، مقدارش با pierce height در stage های بعدی باید فوکوس بیشتری بدهید تا pierce height در این stage را جبران کند وگرنه piercing در لحظه اول، با سوراخ بزرگی شروع میشود و هرچه piercing کوچک تر باشد، شروع کار، راحتتر و پلیسهای که از آن به جا میماند کمتر است..
Short move یا Quick move: اگر تیکدار کنید یعنی اول pierceهای کل کار را بزند و بعد دوباره برگرد و کار را برش بزن. مثل ورق میل دارید و وقتی سوراخ یا piercing را ایجاد میکند، آنقدر گرما زیاد است. که ورق را قرمز میکند و در حقیقت ورق داغ میشود و نمیتواند برش خوبی داشته باشد، اما اگر این گزینه فعال باشد و اول سوراخ را بزند و دوباره برگردد قاعدتا pierce اول خنک شده و بدون مشکلی، برش را میتوان ادامه داد.
✓ بسته به نوع کار باید لید را درون یا بیرون قطعه قرار دهید. مثلا اگر نیاز باشد که درون ورق یکسری مربع خالی شود، قاعدتا لیدها باید درون مربع باشد تا ورق، برش سالمی داشته باشد و این جابهجایی لید به درون و بیرون توسط گزینههای Outer و Inner است..