Sale Soft starter In Firozkooh Industrial City

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در روش مستقیم، موتور مستقیماً به شبکه برق متصل می‌شود. این روش ساده و ارزان است. و به خصوص برای موتورهای با توان کم و کاربردهای ساده مناسب است.. از مزایای این روش می‌توان به سادگی و ارزانی نصب و عدم نیاز به تجهیزات اضافی اشاره کرد. اما این روش دارای معایبی نیز است.. برای مثال، در لحظه شروع کار موتور، جریان بالایی به موتور اعمال می‌شود که باعث می‌شود که موتور ضربه مهمی بخورد و موجب کاهش عمر مفید موتور شود. همچنین، در این روش، نوسانات ولتاژ و جریان شدیدی به شبکه برق ایجاد می‌شود که می‌تواند سایر دستگاه‌ها و تجهیزات را تحت تأثیر قرار دهد.

سافت است.ارتر یا Soft Starter در واقع یک دستگاه الکترونیکی است. که با است.فاده از تکنولوژی نرم‌افزاری، شروع و توقف موتورهای الکتریکی را کنترل می‌کند. این دستگاه‌ها به صورت عمده در موتورهایی است.فاده می‌شوند که در طول شروع کار خود از جریان بالایی برخوردارند، چرا که باعث کاهش عمر موتور و همچنین افزایش هزینه‌های انرژی می‌شود.

در این مقاله از مجله سیمی نصر ماد سعی کردی همه چیز را درباره این که سافت است.ارتر چیست و چه عملکردی دارد را برای شما بگوییم و شما را از قابلیت ها و امکانات این قطعه باخبر کنیم. سافت است.ارتر ها ییک از مهم ترین لوازم و تجهیزاتی هستند که می توانند کمک زیادی به یک مجموعه کنند.برای دریافت کاتالوگ محصولات درایو و سافت است.ارتر از



( Sale ) `s other