implementation consultation Soft starter In Kharazmi Industrial City

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نکته اصلی اینجاست که ما فقط در مواردی که میخواهیم الکتروموتورمان به صورت نرم راه اندازی شود می توانیم از سافت است.ارتر است.فاده کنیم و نمی توانیم سرعت الکتروموتور را با است.فاده از این وسیله  تغییر دهیم. تغییراتی که از طریق سافت است.ارتر می شود انجام داد: کم کردن ولتاژ در لحظه راه اندازی &#; تغییر زمان است.ارت و است.پ &#; کم کردن ولتاژ راه اندازی و تنظیم مقدار حفاظت بار و یک سری تنظیمات دیگر که بسته به نوع سافت است.ارتر دارد که اگر بخواهیم قدرت و گشتاور موتور را تغییر دهیم و سرعت موتور را کاهش یا افزایش دهیم و المان های بیشتری نیاز داشتیم از

هنگام اجرای یک توقف نرم، برعکس اتفاق می افتد. ابتدا ولتاژ کامل از تریستورها عبور می کند و با ادامه توقف، سیگنال شلیک دیرتر ارسال می شود و بعدا اجازه می دهد تا ولتاژ کمتر و کمتری از آن عبور کند تا به ولتاژ پایان برسد. سپس دیگر ولتاژی به موتور اعمال نمی شود و موتور متوقف می شود.

این روش پر کاربرد ترین و ساده ترین نوع اتصال سافت است.ارتر در صنعت محسوب می شود. در این حالت تمامی دستگاه ها مانند کنتاکتور اصلی یا بالادست سیستم اضافه بار مجزا و این وسیله به صورت سری قرار می گیرند و هر سه فاز از آن ها عبور خواهد کرد.



( implementation consultation ) `s other