Sale Soft starter In Malard

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر به نوشته های روی سافت است.ارتر توجه کنید در یک قسمت نوشته شده که مسیر قدرت اول و سوم، تریستور دارند و بعد از گذشت زمانی بای پس (یعنی ورودی و خروجی اتصال کوتاه میشود) می شوند و تا زمانیکه است.ارت زده نشده قطع هستند اما مسیر قدرت وسط کاملا وصل می باشد، برای همین قبل از سافت است.ارتر کنتاکتور قرار داده ایم تا برق به الکتروموتور وصل نباشد. همه ی سافت است.ارتر ها به این صورت نیستند نمونه های دیگری هم وجود دارند که در هر سه مسیر قدرت شان تریستور قرار دارد، در تصویر پایین هر دو نمونه نمایش داده شده است..

این نوع اتصال با نام های متفاوتی مثل داخل مثلث اتصال فازی نیز شناخته می شود. در این اتصال ممکن است. با سافت است.ارتر در مدار داخل مثلث قرار بگیرد و به سادگی جایگزین مدار ستاره مثلث شود. وقتی دستگاه این گونه نصب شود تنها جریان فازی ۵۸ درصد جریان نامی الکتروموتور از آن عبور می کند.

شرکت زیمنس یکی از معتبر ترین و بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید انواع سافت است.ارتر ها می باشد این برند با سابقه ای بسیار طولانی در زمینه تولید انواع تجهیزات برقی و الکتریکی و صنعتی امروز در دنیا سرامد بوده و توانسته است. مشتریان بسیار زیادی را در سراسر دنیا داشته باشد. از طرف دیگری نیز شما می بایست برای خرید



( Sale ) `s other