implementation consultation Soft starter In Nasirabad Industrial City

Soft starter-1
Soft starter-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بله. البته سافت است.ارتر RW فقط این امکان را دارد. چون این نوع سافت دیجیتال بوده و امکان ارتباط با PC و در نتیجه پارامتردهی و تنظیمات از طریق رایانه برای آن میسر است.. نرم افزاری که می توانیم این کار را انجام دهیم Soft Starters ES است.. البته پکیج نرم افزاری Soft Starters ES V برای افزودن به نرم افزار TIA هم وجود دارد.

شرکت سیمی نصر ماد سال در شهر تهران پایه گذاری و تاسیس شد. این شرکت با سابقه ساله در حوزه صنعتی و تجهیزات برقی فعالیت دارد و تامین کننده محصولات شرکت زیمنس آلمان است..احداث چندین واحد اداری و تجاری در سراسر کشور، وجود سلسله مراتب سازمانی و تعدد پرسنل، نشان از اعتبار و اصالت این شرکت دارد.این شرکت با گردآوری چندین تیم حرفه ای و آگاه در حوزه صنعتی مربوطه

تغییر ولتاژ با اینورتر یا درایو محدود به راه‌اندازی نیست و هر لحظه قادر است. با تغییر سیگنال‌های کنترلی سرعت را تغییر دهد.اینورتر به نوعی یک است.ارتر است. که قابلیت کنترل سرعت الکتروموتور را نیز دارد. تفاوت این قطعه  و اینورتر در میزان کنترلی است. که روی شبکه اعمال می‌کنند.اگر جریان راه‌اندازی بالایی دارید ولی نیاز به کنترل و تغییر دائم سرعت چرخش الکتروموتور ندارید، است.ارتر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در صورتی که بعد از راه‌اندازی نیاز دارید تا سرعت چرخش الکتروموتور را باز هم تغییر دهید باید از اینورتر است.فاده کنید. است.ارتر به دلیل قابلیت‌های کمتری که دارد از اینورتر ارزان تر است.. اگر هم قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با مقایسه سافت است.ارتر و درایو داشته باشید مقاله تفاوت سافت است.ارتر و درایو را مطالعه کنید.



( implementation consultation ) `s other