Sale Soft starter In Parand Industrial City

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سافت است.ارتر (Soft Starter) یک دستگاه الکترونیکی است. که به منظور کاهش جریان ولتاژ در دوران راه‌اندازی موتورهای الکتریکی است.فاده می‌شود. این دستگاه با کنترل کردن ولتاژ و جریان در ابتدای شروع به کار موتور، حرکت آرام و پایداری را به موتور ارائه می‌دهد. با است.فاده از سافت است.ارتر، شوک های برقی و نویزهایی که در دوران راه‌اندازی موتورهای الکتریکی ایجاد می‌شوند، به حداقل می‌رسند.

این پالس های داخلی ولتاژ اعمال شده به موتور را محدود می کند که جریان آنی را کاهش می دهد. پالس ها بر اساس زمان رمپ ارسال می شوند بنابراین جریان به آرامی به موتور اعمال می شود. موتور متصل به سافت است.ارتر، با یک جریان صاف خوب راه اندازی می شود و با حداکثر سرعت از پیش تعیین شده بالا می رود. موتور در آن سرعت باقی خواهد ماند تا زمانی که موتور را متوقف کنیم، جایی که

همان‌طور که از نامش پیداست تجهیزی جهت راه‌اندازی الکتروموتورها به‌صورت نرم و تدریجی می‌باشد. حتماً در خیابان جوان‌هایی را در هنگام Take Up دیده‌اید و فشار زیادی که به لاستیک‌ها و موتور وارد می‌شود را احساس کرده‌اید! چنانچه موتور را مستقیم به شبکه برق وصل کنیم شرایط راه‌اندازی شبیه  Take Up اتومبیل دارد و با این عمل عمر مفید موتور و اتصالات و کوپلینگ های مکانیکی و بار کاهش پیدا می‌کند . حال در راه‌اندازی مستقیم الکتروموتورها، هم به شبکه برق فشار می‌آورد و هم به لحاظ مکانیکی به اجزای چرخنده فشار می‌آورد و است.هلاک آن‌ها را بالا می‌برد، لذا از سافت است.ارتر است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other