Sale Soft starter In Shahr ray

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



روشهای کاملاً متفاوتی برای راه اندازی موتور الکتریکی وجود دارد مانند روش Direct On Line (DOL) ، &#;ستاره-دلتا&#;، &#;ترانسفورماتور خودکار&#; (Auto Transformer) ، &#;مقاومت اولیه&#; (Primary Resistor) یا است.فاده از دستگاه‌هایی همچون &#;VFD&#; یا &#;Soft Starter&#;.

در کاربردهایی مانند پمپ‌ها و کمپرسورها، که می‌توانند برای حفظ جریان‌ها یا فشارهای فرآیند حیاتی به است.ارت‌های زیادی در ساعت نیاز داشته باشند، این جریان‌های راه‌اندازی کاهش‌یافته منجر به گرمایش موتور به‌ طور قابل‌توجهی و عمر طولانی‌تر موتور می‌شود. افزایش ملایم گشتاور موتور در هنگام راه اندازی موتور نیز می تواند عمر تجهیزات تسمه محور و دنده مکانیکی را افزایش دهد. شتاب و کاهش سرعت نرم، سایش تسمه، چرخ دنده، زنجیر، کلاچ، شفت و یاتاقان را کاهش می دهد.

راه انداز نرم فقط نحوه راه اندازی و در برخی مدل ها نحوه توقف را مدیریت می کند. در نتیجه بعد از این حالتهای گذرای راه اندازی و توقف، سافت عملا یک واسطه انتقال توان است. که این کار باعث تلفات انرژی در سافت و کم شدن عمر مفید آن می شود. برای همین است. که سازندگان سافت در توان های بالا که مقدار تلفات قابل ملاحظه است. امکانی را تعریف می کنند که به محض اتمام حالت گذرای راه اندازی، سافت است.ارت پایان آن را اعلام می کند تا توسط یک کنتاکتور ،  سافت اتصال کوتاه شده و از مدار خارج شود (



( Sale ) `s other