Sale Soft starter In Varamin

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در سافت است.ارتر، جریان آغازین موتور با است.فاده از تریستورها کنترل می‌شود و جریان به آرامی به موتور اعمال می‌شود. این روش باعث کاهش ضربه‌های برقی و جریان‌های آغازین شدیدی که به موتور اعمال می‌شود می‌شود و به علت عدم ضربه زدن به موتور، باعث افزایش عمر مفید موتور می‌شود. این روش همچنین به عنوان یک روش صرفه‌جویانه برای مصرف انرژی محسوب می‌شود و می‌تواند به حداقل رساندن نوسانات ولتاژ و جریان برق کمک کند.

سافت است.ارتر ها در بسیاری از صنایع به کار برده می شوند و برای موتور هایی مناسب تر هستند که با سرعتی ثابت کار می کنند. در ادامه این قسمت از مقاله قصد داریم تا به برخی از کاربردهای سافت است.ارتر بپردازیم و آن ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان با این محصول ممتاز بیشتر آشنا شوید.

در روش بای پس داخلی از تیغه‌هایی موازی با مدار اصلی که  در آن تعبیه شده‌اند با رسیدن دور موتور به حد اسمی این تیغه باعث اتصال کوتاه در مدار سافت است.ارتر شده و آن  را از مدار خارج می‌کند؛ از سوی دیگر در بای پس خارجی از کنتاکتور برای قطع و وصل کردن است.ارتر است.فاده می‌شود. باید توجه شود که در زمان رسیدن الکتروموتور به دور اسمی کنتاکتور از طریق رله وصل شده و منجر به بای پس خارجی و خروج است.ارتر از مدار می‌شود.



( Sale ) `s other