Sale Stabilizer In Abas abad Industrial City

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ماهیت عملکرد است.ابلایزرهای سروو هم مشابه نمونه‌های رله ای است.، فقط با این تفاوت که ساختار عملکردی متفاوتی دارند. یعنی اول اختلاف جریان را تشخیص می‌دهند، بعد موتور توسط بازویی که دارد ترانس را در جهت درست قرار می‌دهد. و stabilizer در مدت زمانی کوتاه، جریان ورودی نامتناسب را در ساختار داخلی خود، به آن ولتاژی که مطلوب است. تبدیل می‌کند. اگر در رله ای ها نیاز بود که رله ترانس را به کلی در محل و ساختاری دیگر قرار دهد، در سروو یک بازو، متصل به موتور سروو، فرمان را از کنترل کننده دریافت می‌کند و باقی عملیات انجام می‌شود.

فرض کنید که کولر یا یخچال شما kVA جریان می‌طلبد. در نتیجه درصد حاشیه‌ی ایمن در نظر گرفته می‌شود که watts است. و با افزودن این حاشیه ایمن به میزان ابتدایی ما VA wattage خواهیم داشت. در نهایت اگر قصد خرید  یک ترانس یا stabilizer را داریم، باید مشخصات . kVA یا VA را دارا باشد.

ممکن است. بسیاری از مشتریان است.ابلایزر برق، است.ابلایزر برای خانه و محفاظت از لوازم برقی منزل بخواهند. افزون بر این نوعی از این دستگاه‌ها را می‌توان بر سر راه برق منزل تعبیه کرد تا تمام تجهیزات برقی خانه، رگوله و تثبیت ولتاژ شوند. نوع دیگری از stabilizer هم موجود هستند که می‌توانند صرفا دستگاه‌های خاصی را تحت تاثیر قرار دهند.



( Sale ) `s other